Doen: deze oefening is even zwaar als een burpee

Fitness


De ultieme oefening om aan je uithoudingsvermogen te werken!

Wie zegt dat oefeningen met je eigen lichaamsgewicht niet zwaar kunnen zijn? Denk maar aan de burpee!Als je jezelf graag uitdaagt met dit soort zware oefeningen – die je trouwens makkelijk overal kunt uitvoeren, thuis, buiten, in de gym - ga je deze oefening ook een heel leuk vinden. Succes!
  
>> 5 pilates-oefeningen voor je ski-skills
     

De Cardio Air Kick

    
Cardio Air Kick
 
Zo doe je het:

- Maak je klaar om te gaan zweten!
- Stap naar achter met je linkerbeen en buig je rechterbeen in 90 graden. Leg je handen op de vloer.
- Spring omhoog en trap met je rechterbeen vooruit. Dat is één herhaling. Doe er twintig per been.
  
 
Het duurt misschien even om het onder de knie te krijgen, maar dat je er een voldaan gevoel aan over houdt, garanderen we! Let’s go!
    
>> Trillende spieren bij inspanning? Dit zijn de oorzaken
      
 

Haal meer uit je run met de juiste krachttraining. Deze oefeningen zijn simpel, maar heel effectief.
We hebben er 5 voor je in de aanbieding!
Ben jij langdurig geblesseerd? Dít wil je weten.
Kun je met een gerust hart meedoen met dit soort challenges?