Deze oefening is nóg effectiever dan de traditionele squat

Fitness


Deze oefening zorgt voor spieropbouw én verbrandt vet.

Van de push-up tot de squat: sommige klassiekers lijken in iedere workout terug te komen. Stuk voor stuk prima en effectieve oefeningen, maar variatie tijdens het sporten is nodig om progressie te blijven zien. Daarom schotelen we je met alle liefde deze stiekeme killer van een workout voor. Het is een oefening die niet alleen voor meer spieropbouw zorgt, het is ook nog eens een goede verbrandingsoven voor calorieën. 
           
En waar hebben we het dan precies over? Squat jacks! Iedereen weet dat squats een cadeautje zijn voor benen en booty, maar het is niet echt een oefening waar je hart flink van gaat pompen. Met deze oefening sla je twee vliegen in één klap: niet alleen werk je aan de vorm van je billen, je zal ook flink gaan zweten en meer calorieën verbranden. Win-win.
   
  

sh1_299

    

   

sh2_985

  

Lees ook:
> Doen: deze 4 pittige oefeningen voor armen, benen en billen
   
> Dé oefening voor sterkere benen en strakkere billen

Deze herkenbare gedachten duiken soms op tijdens groepslessen, daar kan jij ook niets aan doen..
De Australische superster die al duizenden volgers aan een fit en sterk lichaam heeft geholpen, vertelt waarom haar workouts van slechts 7 minuten zo effectief zijn.
Simpele aanpassingen waardoor je het meeste uit je trainingen haalt. Try it!
Workoutinspiratie! 12 manieren om de push-up te doen, voor ijzersterke bovenarmen.
Deze 4 makkelijke manieren zijn een cadeautje voor je buikspieren.